نوشته شده توسط : سلما دادگر

امروزه، اکثر مردم در خانه خود یک تلویزیون LED یا LCD دارند. با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر ایران و افزایش روزافزون قیمت تلویزیون، باید حواسمان به باشد که آسیب نبینند. تلویزیون‌های زیادی هستند. که پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. خط افتادن روی صفحه تلویزیون‌ های LED و LCD، یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است. برای تلویزیون شما رخ دهد. از آنجایی که تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل زندگی امروزه هست. و در طول روز، زمان زیادی را روشن و در حال کار کردن است. به همین دلیل بیشتر دچار خرابی و مشکل می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم علت‌های ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی روی تلویزیون را بررسی کرده. و روش‌های برطرف کردن آن را در صورت وجود بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

علت خط افتادن روی صفحه تلویزیون

این خطوط ممکن است به صورت افقی، عمودی و یا مورب ظاهر شوند. این خطوط ممکن است رنگی یا سیاه و سفید باشند. و در هر جایی از تصویر تلویزیون ظاهر می‌شوند. ظهور این خطوط، نشان دهنده اشکال در دریافت و یا پخش درست تصویر می‌باشد. براساس تجارب ما در مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز که از انجام تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز و تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز بدست آمده. در اکثر موارد دلیل بروز این مشکل ناشی از تجمع ذرات گرد و غبار در کابل گیرنده‌ها و ایرادات فنی ناشی از شل شدن اتصالات است. اگر این مشکلات فنی جدی باشند، به احتمال زیاد قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض داشته باشند. در این شرایط بهتر است که شما از یک متخصص تعمیر کمک بگیرید.

تماس با مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز

 

ظاهر شدن خطوط افقی روی تلویزیون در اثر ضربه و شکستگی پنل تلویزیون

اگر به دلایلی مثل برخورد توپ و … پنل تلویزیون شما دچار ضربه یا شکستگی شده باشد، خطوط به صورت عمودی و یا افقی بر روی صفحه ظاهر می‌شود. در این مواقع یا باید تلویزیون جدید بخرید یا پنل تلویزیون خود را عوض کنید.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

خط افتادن روی صفحه تلویزیون ال سی دی و ال ای دی





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: