نوشته شده توسط : سلما دادگر

امروزه، اکثر مردم در خانه خود یک تلویزیون LED یا LCD دارند. با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر ایران و افزایش روزافزون قیمت تلویزیون، باید حواسمان به باشد که آسیب نبینند. تلویزیون‌های زیادی هستند. که پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. خط افتادن روی صفحه تلویزیون‌ های LED و LCD، یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است. برای تلویزیون شما رخ دهد. از آنجایی که تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل زندگی امروزه هست. و در طول روز، زمان زیادی را روشن و در حال کار کردن است. به همین دلیل بیشتر دچار خرابی و مشکل می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم علت‌های ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی روی تلویزیون را بررسی کرده. و روش‌های برطرف کردن آن را در صورت وجود بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

علت خط افتادن روی صفحه تلویزیون

این خطوط ممکن است به صورت افقی، عمودی و یا مورب ظاهر شوند. این خطوط ممکن است رنگی یا سیاه و سفید باشند. و در هر جایی از تصویر تلویزیون ظاهر می‌شوند. ظهور این خطوط، نشان دهنده اشکال در دریافت و یا پخش درست تصویر می‌باشد. براساس تجارب ما در مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز که از انجام تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز و تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز بدست آمده. در اکثر موارد دلیل بروز این مشکل ناشی از تجمع ذرات گرد و غبار در کابل گیرنده‌ها و ایرادات فنی ناشی از شل شدن اتصالات است. اگر این مشکلات فنی جدی باشند، به احتمال زیاد قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض داشته باشند. در این شرایط بهتر است که شما از یک متخصص تعمیر کمک بگیرید.

تماس با مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز

 

ظاهر شدن خطوط افقی روی تلویزیون در اثر ضربه و شکستگی پنل تلویزیون

اگر به دلایلی مثل برخورد توپ و … پنل تلویزیون شما دچار ضربه یا شکستگی شده باشد، خطوط به صورت عمودی و یا افقی بر روی صفحه ظاهر می‌شود. در این مواقع یا باید تلویزیون جدید بخرید یا پنل تلویزیون خود را عوض کنید.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

خط افتادن روی صفحه تلویزیون ال سی دی و ال ای دی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

با وجود برندهای مختلف تلویزیون در بازار، محدود کردن انتخاب‌ها به چند برند کار آسانی نیست. با این حال، اگر انتخاب شما بین سامسونگ و ال جی باشد، در مسیر درستی قرار گرفته‌اید. این دو غول، در صدر بهترین تولیدکنندگان تلویزیون جهانی قرار دارند. حال باید ببینیم تلویزیون ال جی یا سامسونگ کدام برند برای شما انتخاب بهتری است؟ ما مقایسه کاملی از تلویزیون ال‌جی و سامسونگ انجام داده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید کدام برند برای شما بهترین است.

ال‌جی در مقابل تلویزیون سامسونگ:  مقایسه سریع

قبل از اینکه عمیق‌تر به تفاوت‌ها و شباهت‌های بین این دو برند بپردازیم، اجازه دهید با چند نکته اساسی شروع کنیم. هر دو برند سامسونگ و ال جی فناوری کره جنوبی هستند که به ترتیب در سال‌های 1938 و 1947 شروع به کار کرده‌اند. این دو برند در ایالات متحده و اروپا نیز حضور پررنگی دارند. با توجه به اندازه و شهرت آنها، جای تعجب نیست که این دو شرکت هر ساله چندین مدل تلویزیون تولید می‌کنند. صرف نظر از بودجه، شما به دنبال هر اندازه، شکل، کیفیت تصویر یا ویژگی های پردازشی که باشید، این دو برند آن را تحت پوشش قرار می‌دهند. دذ ادامه ما به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های هر دو برند می‌پردازیم.

 

فناوری پنل و حرکت تلویزیون ال جی یا سامسونگ

اولین تفاوت مهم این دو برند در فناوری پنل‌شان است. تلویزیون‌های ال‌جی از فناوری OLED استفاده می‌کنند. پنل‌های سامسونگ نیز از فناوری QLED استفاده می‌کنند. پنل‌های QLED پنل‌های LED هستند که با فناوری نقاط کوانتومی سامسونگ تقویت شده‌اند. به طور کلی، هر دو فناوری به یک اندازه عالی هستند. با این حال، فناوری OLED برای فرمت‌های ویدیویی با کیفیت بالا در محیط‌های تاریک مناسب‌تر است، در حالی که پنل‌های QLED می‌توانند نمایشگرهای بسیار روشن‌تری ارائه دهند.

ال‌جی از نظر فناوری حرکت برتر است. اکثر تلویزیون‌های آن زمان پاسخگویی آنی را ارائه می‌کنند. با این حال، مدل‌های سامسونگ نیز زمان‌های پاسخ‌گویی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کنند،

 

برنده پردازشگر تصویر کیست؟

ال‌جی از پردازنده هوشمند آلفا 9 استفاده می‌کند که جدیدترین در سری پردازنده‌های خود است. تلویزیون‌های سامسونگ از یک پردازنده کوانتومی نئو استفاده می‌کنند. این پردازشگر تصویر، قابلیت‌های مشابه ال‌جی ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، پردازشگر کوانتومی نئو دارای فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای تولید تصاویر خیره کننده است. این فناوری به ویژه در تلویزیون‌های 8K رده بالای سامسونگ قابل توجه است.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

تلویزیون ال جی یا سامسونگ : کدام برند در سال 2022 بهتر است؟



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تصور کنید که به خانه رسیده‌اید، پاهایتان را روی میز دراز می‌کنید و کنترل از راه دور تلویزیون رو برمیدارید، تا برنامه‌ی مورد علاقه خود رو تماشا کنید. لحظه‌ای که تمام رور منتظر رسیدن آن بوده‌اید؛ چرا که تلویزیون سرگرمی است که همه ما مشتاقانه منتظر رسیدن به آن هستیم. با این حال؛ تلویزیونی که کار نمی‌کند می تواند همه چیز را مختل کرده و تمام ذوق شما را کور کند! مراقب نشانه‌هایی باشید! برخی از نشانه‌ها به شما می‌گوید که زمان تعویض و خرید تلویزیون جدید فرا رسیده است.

9 نشانه که خبر از نیاز شما به ارتقا و تعویض تلویزیون می‌دهد

 

1- قبض برق شما خیلی زیاد است.

آیا قبض برق شما بدون افزایش تعرفه‌ی  ماهانه زیاد می‌شود؟ یک تلویزیون یا لوازم برقی قدیمی ممکن است مقصر باشند. اگر به تلویزیون خود مشکوک هستید، حتما این آزمایش را انجام دهید. تلویزیون خود را برای چند هفته از برق بکشید. از دیگر وسایل الکترونیکی خود، مانند سیستم صوتی یا رایانه، نیز طبق معمول استفاده کنید تا روی نتیجه تأثیر نگذارید! اگر نتیجه مثبت بود و متوجه شدید که تلویزیون شما بیش از ارزشش هزینه دارد به فکر تعویض آن باشید.

 

2- اگر با ابزارها و خدمات دیگر کار نمی‌کند پس به فکر تعویض تلویزیون باشید

اگر برای اتصال فلش، گوشی و حتی لپ‌تاپ خود به تلویزیون مشکل دارید! یا حین اجرای کنسول بازی شاهد گرافیک پایین هستید! در این صورت به فکر ارتقا سیستم خود باشید. تلویزیون‌های هوشمند دارای وای فای هستند و به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به لپ تاپ محتوای مورد علاقه خود را در تلویزیون پخش کنید. همچنین تلویزیون‌های هوشمند HD و UHD به شما این امکان را می‌دهند که محتوا را با وضوح واقعی تماشا کنید!

 

3- خطوط رنگی در سراسر صفحه نمایش شما وجود دارد.

اگر حین تماشای محتوای مورد علاقه‌تان شاهد نوارهای قرمز، آبی یا سبز هستید، احتمالاً مشکلی در سخت افزار تلویزیون شما وجود دارد. خطوط روی صفحه تلویزیون معمولاً به خاطر کابل‌های شل یا فرسوده داخل صفحه نمایش هستند. به همین دلیل است که ضربه زدن به کناره یا پشت تلویزیون می‌تواند یک راه حل موقت باشد. چرا که فقط به صورت موقت کابل‌ها به صورت چفت در جای خود قرار می‌گیرد.

 

4-  ارتقا تلویزیون در صورتیکه صفحه تلویزیون در حال خاموش یا محو شدن است.

تلویزیون روشن است، اما تصویر درست نمایش داده نمی‌شود. یک طرف صفحه نمایش محو شده است. لکه‌های محو شده روی صفحه تلویزیون اتفاق غیرمعمولی نیست. علاوه‌بر این، ممکن است با مشکلات مهم‌تری مانند سیاه شدن صفحه نمایش شما تنها چند دقیقه (یا چند ثانیه) پس از روشن شدن تلویزیون مواجه شوید.

محو شدن صفحه های تلویزیون به سیستم نور پس زمینه آسیب دیده اشاره دارد. اگر صفحه نمایش نور پس زمینه تلویزیون شما معیوب است و مزایای تعمیر و تعویض یا ضمانت سازنده ندارید، ممکن است مجبور شوید برای تعمیرات حرفه ای مقداری پول پرداخت کنید. پس شاید تصمیم ارتقا تلویزیون بهترین انتخاب باشد

 

5- تلویزیون شما طول می کشد تا روشن شود.

ابتدا باتری‌های ریموت کنترل خود را بررسی می‌کنید. سپس، به سمت پایه تلویزیون می‌روید و دکمه روشن/خاموش تلویزیون را با عصبانیت و طولانی مدت  فشار می‌دهید! چراغ پاور چشمک می‌زند و در نهایت هیچ اتفاقی نمی‌افتد! هر روز که می‌گذرد، زمان روشن شدن تلویزیون شما طولانی‌تر می‌شود.

اغلب اوقات، عدم پاسخگویی صفحه تلویزیون ناشی از خازن یا سیستم برق معیوب است. که عیب یابی آن دشوار و تعمیر آن پرهزینه است. تلویزیون یکی از لوازم پرمصرف خانه‌تان است؟ بهتر است به فکر تعویض تلویزیون خود باشید تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

9 نشانه که نشان میدهد باید تلویزیون خود را ارتقا دهید



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

گاهی پیش می‌آید که به هنگام تماشای تلویزیون ایرادات ناآشنا در تلویزیون‌تان ایجاد می‌شود. یکی از این مشکلات کم شدن نور و افتادن سایه در تلویزیون  است. تجربه‌ای که خیلی خوشایند نبوده و نمی‌گذارد از تماشای برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید. بدتر از آن، این است که نمی‌دانید علت افتادن سایه در تلویزیون و سر منشا آن چیست!

علت این موضوع می‌تواند به تنظیمات نور تلویزیون برگردد. یکی دیگر از دلایل کم شدن نور تلویزیون به مشکلات فنی و خرابی پنل و بک‌لایت برمی‌گردد. ما به شما کمک میکنیم تا سایههای تیره افتاده بر روی تلویزیون خود را طی چند مرحله کوتاه و ساده رفع کنید. شما در کمترین زمان از تصاویر با کیفیت بالا و تماشای نمایش مورد علاقه خود لذت خواهید برد.

علت افتادن سایه و کم نور شدن صفحه نمایش در تلویزیون

 

1- وجود اختلال در نور پس زمینه

بک لایت‌ها مشکلات زیادی را در تلویزیون‌های مدرن ایجاد می‌کنند. اختلال در یک یا دو LED می‌تواند علت افتادن سایه در تلویزیون شما باشد. برای بررسی و رفع این مشکل حتما باید از یک تکنسین خبره کمک بگیرید. مشاوران و تکنسین‌های مرکز خدمات دادگر آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز به شما عزیزان هستند. باید بدانید که این احتمال وجود دارد که بک لایت‌ها حتی پس از تعمیر دوباره از کار بیفتد. پس درصورتی که هزینه تعمیر آن زیاد شود، شاید خرید یک تلویزیون جدید انتخاب بهتری باشد.

 

2- Burn-In علت افتادن سایه در تلویزیون

اگر برای مدت طولانی تصویر ثابتی روی صفحه نمایش شما در حال نمایش باشد، سایه‌ای از تصویر روی صفحه نمایش برای همیشه ثبت می‌شود. در این صورت شما حتی با تغییر کانال، تغییر محتوای در حال پخش و یا حتی هنگام بازی شاهد سایه تصویر ثبت شده در نمایشگر خود خواهید بود.

 

 

3- خاک گرفتگی و یا آبخوردگی صفحه نمایش

تجمع گرد و غبار و مواد خارجی روی صفحه نمایش می‌تواند باعث مشکلات نمایش شود. پاک کردن صفحه نمایش با یک پارچه بسیار مرطوب می‌تواند باعث آبخوردگی تلویزیون شما گردد و روی نمایشگر تلویزیون شما تأثیر بگذارد.

 برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

علت افتادن سایه مشکی (Dark Shadow) روی صفحه تلویزیون و 4 راه رفع آن



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

نرخ بروزرسانی یا Refresh Rate، تعداد فریم‌هایی است که یک تلویزیون (یا هر نمایشگری) می‌تواند در هر ثانیه به نمایش بگذارد. واحد شمارش نرخ بروزرسانی هرتز است که آن را به عنوان واحد اندازه‌گیری فرکانس نیز می‌توان مطرح کرد. به عنوان مثال تلویزیونی که دارای نرخ بروزرسانی 60 هرتزی است قادر است در هر ثانیه 60 تصویر یا عکس پیاپی را به نمایش بگذارد. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تفاوت‌ رفرش ریت نمایشگرهای تلویزیون آشنا کنیم.

تفاوت‌ رفرش ریت 60 هرتز تلویزیون با 120هرتز

اگر فکر می‌کنید که با افزایش نرخ بروزرسانی نمایشگر از 60 هرتز به 120 هرتز، شاهد تفاوت عمده‌ در نحوه نمایش تصاویر  خواهید بود، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. چرا که با یک مقایسه ساده متوجه خواهید شد که افزایش نرخ بروزرسانی تقریباً هیچ کمکی به بهبود کیفیت تصاویر در حال پخش نخواهد کرد.

عوامل زیادی در بهبود کیفیت محتوای در حال پخش وجود دارد. به صورت تئوری، با دو برابر شدن رفرش ریت تصویر، تاری تصاویر در اثر Motion Blurنصف خواهد شد! نکته مهمی که نباید فراموش شود این است که تصاویر دریافتی توسط تلویزیون نیز باید نرخ بروزرسانی 120 هرتزی داشته باشد. در حال حاضر، تقریباً هیچ منبعی، از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی برای ارسال اطلاعات ویدیویی استفاده نمی‌کند.

60 هرتز بهتر است یا 120 هرتز؟

با این تفاسیر باید بگوییم: در اکثر مواقع تصاویر دریافتی توسط تلویزیون‌ها، دارای نرخ بروزرسانی 60 فریم بر ثانیه هستند! پس شاهد هیچ تفاوتی بین تصویر پخش شده در تلویزیون با رفرش ریت 60 و 120 هرتزی نخواهید بود. این تلویزیون‌ها، در بهترین شرایط تنها قادرند خود را با نرخ بروزرسانی منبع وفق داده و ویدیوهای دریافتی را با نرخ فریم اصلی به نمایش بگذارند.

برای خواندن اداممه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

اهمیت نرخ تازه سازی یا Refresh Rate در نمایشگر؛ مانیتورهای 120 هرتز در برابر 60 هرتز؛



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین برندهای تلویزیون در جهان است و طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها را به فروش می‌رساند. خط تولید این شرکت، متشکل از تلویزیون‌هایی است که با فناوری‌های مختلف نمایشگر (از LCD گرفته تا QD-OLED)، ساخته شده‌اند. در سال 2018، این شرکت از فناوری نمایشگر جدید MicroLED با تلویزیون غول‌پیکر The Wall خود رونمایی کرد. در این مقاله از مرکز خدمات دادگر قصد داریم شما را با نحوه عملکرد پنل تلویزیون میکرو ال ای دی و مزایا و معایب آن نسبت به تلویزیون‌های Mini-LED و QD-OLED آشنا کنیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

تاریخچه‌ی پنل‌ MicroLED

این تکنولوژی، برای اولین‌بار در سال 2000 توسط گروه تحقیقاتی پروفسور Hongxing Jiang و پروفسور Jingyu Lin از دانشگاه فنی تگزاس اختراع شد. در سال 2012، شرکت سونی اولین نمایشگر 55 اینچی FHD تولید شده با فناوری Micro LED، به نام Crystal-LED را معرفی کرد. این تلویزیون هرگز برای فروش در بازار عرضه نشد! 55 اینچ کریستال ال ای دی اگرچه هرگز راهی بازار نشد؛ با این حال، شرکت سونی در سال 2016 از سری جدید این نمایشگرها  با نام Canvas Display یا CLEDIS رونمایی کرد.

توسعه فناوری تلویزیون میکرو ال ای دی توسط سامسونگ

سامسونگ برای رفع ایرادات نمایشگرهای QLED، به توسعه نمایشگرهای میکرو ال ای دی روی آورد. در نهایت در نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون میکرو ال ای دی 146 اینچی با عنوان The Wall رونمایی کرد. تولیدکنندگان تلویزیون، توسعه تکنولوژی MicroLED را تا زمانی که این فناوری به‌راحتی بتواند با پنل‌های OLED رقابت کند، ادامه خواهند داد.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

با تلویزیون میکرو ال ای دی آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند بهترین برندهای تجاری، از جمله ال‌جی، سامسونگ، سونی و TCL در سال 2023 عرضه شدند. ما در این مقاله از مرکز خدمات دادگر سعی کردیم به معرفی و بررسی بهترین تلویزیون های سال 2023 بپرداز. تمامی این تلویزیون‌ها به بروزترین فناوری‌های روز مجهز هستند. آن‌ها دارای صفحه‌نمایش‌های دقیق، رنگ و کنتراست چشمگیر HDR هستند. یکی از ویژگی‌های قوی این تلویزیون‌ها اتصالات HDMI 2.1 با قابلیت پشتیبانی از ورودی 120هرتز و نرخ تجدید متغیر (VRR) برای کنسول‌های بازی نسل بعدی و رایانه‌های شخصی است.

5 تا از بهترین تلویزیون های سال 2023

تلویزیون‌های معرفی شده انواع فناوری‌های نمایشگر را پوشش می‌دهند و شامل بهترین تلویزیون‌های 4K و  8K هستند. بهترین تلویزیون‌های سال 2023 از نظر ما به شرح زیر است

1- صدر جدول بهترین تلویزیون سال 2023 : تلویزیون OLED ال جی C2

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش 42 اینچ، 28 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 77 اینچ، 83 اینچ
رزولوشن 4K
نوع پنل OLED
سیستم عامل webOS
قابلیت‌ها

HDR، HLG، Dolby Vision

 

 برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

با 5 تا از بهترین تلویزیون های سال 2023 آشنا شوید



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تلویزیون TCL 6-Series Roku TV یکی از تلویزیون‌های پرچمدار این شرکت است که از فناوری mini-LED حداکثر استفاده را کرده است. این تلویزیون تصویری روشن و در عین حال زیبا ارائه می‌دهد. وجود ویژگی‌هایی از جمله نرخ 120هرتز، VRR ،ALLM و FreeSync Premium Pro به طور خاص تلویزیون‌های سری 6 را به گزینه خوبی برای بازی تبدیل کرده است. در این مطلب از مرکز خدمات دادگر قصد داریم با بررسی تلویزیون TCL Roku (2022) شما را برای خرید این تلویزیون آشنا کنیم.

تاریخ انتشار، قیمت و مشخصات تلویزیون TCL Roku (2022)

تلویزیون‌ جدید سری 6 TCL در اندازه‌های 55 تا 85 اینچی، در اواخر سال 2022 وارد بازار شد. گیمرها و طرفداران فیلم بخاطر صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون طرفدار آن هستند. قیمت تلویزیون‌های سری 6 با سایر تلویزیون‌های ارزان قیمت در ایالات متحده مانند Hisense و Vizio قابل مقایسه است. قیمت این تلویزیون در اندازه‌ی 55 اینچی 699 دلار، 65 اینچی 999 دلار، 75 اینچی 1499 دلار و 85 اینچی 1999 دلار است. تلویزیون‌ جدید سری 6 TCL دارای مشخصات فنی زیر است:

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:


:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی از اقداماتی است که ایرادهای مختلفی دارد. یکی از ایرادهای مشاهده شده در تلویزیون ال جی، ایراد برد پاور دستگاه است. در حالت کلی برد پاور به دلیل ارتباط با قسمت کنترل این دستگاه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. برای تعمیر پاور تلویزیون lg ما به تخصصی ترین نماینده نیاز داریم. فقط کافی است، با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز تماس بگیرید. تکنسین های مرکز خدمات دادگر، تلویزیون شما را عیب یابی کرده و پس از عیب یابی، برد تلویزیون شما را تعمیر یا تعویض می کنند.

بهتر است به فکر تعمیر برد پاور تلویزیونتان باشید، زیرا اگر برد پاور تلویزیونتان زودتر تعمیر نشود ایراد تلویزیونتان زیادتر می شود. شما در این شرایط می توانید با مرکز خدمات دادگر تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، خدمات تعمیر تلویزیون در محل هم به شما ارائه شود. شما با خواندن این مقاله، بیشتر در مورد برد پاور تلویزیون الجی آشنا می شوید.  مرکز خدمات دادگر، نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز اینبار برای شما واحد تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی را شرح می دهد.

هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

قیمت برد پاور تلویزیون، بستگی به شدت آسیب دیدگی آن است. یعنی اگر آسیب دیدگی، شدت باشد قیمت این قطعه متفاوت می شود. برای به دست آوردن هزینه برد پاور تلویزیون الجی، ابتدا عیب یابی شود. برای عیب یابی باید به مرکز تعمیر تلویزیون الجی مراجعه شود و توسط تعمیکاران عیب یابی شود. معمولا تعمیر این قطعه یا تعویض اجزای آن، هزینه چندان بالایی ندارد. اگر تلویزیونتان را دیرتر به نماینده تعمیر تلویزیون الجی ببرید، به احتمال زیاد ایراد تلویزیونتان بیشتر می شود. و هزینه تعمیر یا تعویض تلویزیون بیشتر تر خواهد شد.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی در تبریز با چند راه حل ساده



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن (xvision)، از جمله مواردی است که کاربران این تلویزیون در شهر تبریز به مرکز خدمات دادگر، مراجعه می کنند. تمامی تلویزیون های ایکس ویژن از پنل هایی ساخته شده اند که داخل آن قطعاتی مانند: لایت، برد و تیکان قرار دارد. در همه ی تلویزیون ها قسمتی به نام برد تغذیه (power supply) وجود دارد که وظیفه آن پخش کردن ولتاژ به تمامی بردها و قسمت های تلویزیون است. مرکز خدمات دادگر با بهره گیری از بهترین تکنیسن های تلویزیون برای ازائه خدمات سرویس در محل، تعمیر تلویزیون شما را در کمترین زمان و با سه ماه گارانتی انجام می دهند. اگر با خرابی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن برخوردید، با مرکز خدمات دادگر، نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ایکس ویژن در تبریز همراه باشید تا درباره تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن صحبت کنیم.

برد پاور تلویزیون چیست؟

تعمیر برد پاور تلویزیون

پیشنهاد مقاله: علل خرابی و مشکلات در تلویزیون های ایکس ویژن چیست؟

برد پاور تلویزیون ( بردتغذیه)، یکی از مهمترین اجزای تلویزیون است. وظیفه اصلی این قطعه توضیع ولتاژ به همه ی بردهای تلویزیون انجام می شود. یکی از اجزای مهم این تلویزیون، برد تغدیه است و در صورت خراب شدن آن، تلویزیون قابل استفاده نخواهد بود. این برد در تمامی تلویزیون ها وجود دارد، و جزء قسمت های مهم تلویزیون به شمار می رود. اگر ایرادی در این برد به وجود بیاید و ولتاژ خارجی ایجاد نشود، تلویزیون کار نمی کند. البته بسته به شرایط، اگر در برد پاور عیب هایی به وجود بیاید، ایراد آن به صورت مختلفی نشان می دهد.

نکته مهم: اگر دوشاخه به برق وصل است و LED استندبای روشن می شود، به این معنی است که مدار برق، ورودی پاور سالم است. ولی اگر با زدن کلید روشن، تلویزیون شما روشن نشد برد پاور شما ایراد دارد. معمولا برد پاور تعمیر می شود ولی در مواقع مجبور می شویم که برد پاور را تعویض کنیم. حتما باید قطعه اورجینال باشد تا بعدا به بخش های دیگری آسیب نرساند.

یک نکته مهم دیگر: ذخیره انرژی بر عهده پاور تلویزیون است. اگر این برد خراب شد، امکان ذخیره انرژی مورد نیاز وجود ندارد.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار هید:

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن در تبریز با چند راه حل



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی از اقداماتی است که ایرادهای مختلفی دارد. یکی از ایرادهای مشاهده شده در تلویزیون ال جی، ایراد برد پاور دستگاه است. در حالت کلی برد پاور به دلیل ارتباط با قسمت کنترل این دستگاه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. برای تعمیر پاور تلویزیون lg ما به تخصصی ترین نماینده نیاز داریم. فقط کافی است، با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز تماس بگیرید. تکنسین های مرکز خدمات دادگر، تلویزیون شما را عیب یابی کرده و پس از عیب یابی، برد تلویزیون شما را تعمیر یا تعویض می کنند.

بهتر است به فکر تعمیر برد پاور تلویزیونتان باشید، زیرا اگر برد پاور تلویزیونتان زودتر تعمیر نشود ایراد تلویزیونتان زیادتر می شود. شما در این شرایط می توانید با مرکز خدمات دادگر تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، خدمات تعمیر تلویزیون در محل هم به شما ارائه شود. شما با خواندن این مقاله، بیشتر در مورد برد پاور تلویزیون الجی آشنا می شوید.  مرکز خدمات دادگر، نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز اینبار برای شما واحد تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی را شرح می دهد.

هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

قیمت برد پاور تلویزیون، بستگی به شدت آسیب دیدگی آن است. یعنی اگر آسیب دیدگی، شدت باشد قیمت این قطعه متفاوت می شود. برای به دست آوردن هزینه برد پاور تلویزیون الجی، ابتدا عیب یابی شود. برای عیب یابی باید به مرکز تعمیر تلویزیون الجی مراجعه شود و توسط تعمیکاران عیب یابی شود. معمولا تعمیر این قطعه یا تعویض اجزای آن، هزینه چندان بالایی ندارد. اگر تلویزیونتان را دیرتر به نماینده تعمیر تلویزیون الجی ببرید، به احتمال زیاد ایراد تلویزیونتان بیشتر می شود. و هزینه تعمیر یا تعویض تلویزیون بیشتر تر خواهد شد.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی در تبریز با چند راه حل ساده



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی یک کار بسیار حرفه ای است که توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تبریز انجام می شود. تعمیرکاران با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر تلویزیون sony، آماده به تعمیر ایراد های تلویزیون سونی هستند. تعمیکاران نماینده تلویزیون سونی، برای تعمیر تلویزیون، قطعه اورجینال و با بهترین امکانات و وسایل پیشرفته روز دنیا اقدام به تعمیر می کنند. نماینده تعمیر تلویزیون سونی برای تعمیر بک لایت تلویزیون سونی از قطعات اورجینال استفاده می کنند. تا بعد از تعمیر، تلویزیون با کیفیت عالی کارکند. مرکز خدمات دادگر برای جلب رضایت مشتری آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سونی، با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه تعمیر، در خدمت شهروندان عزیز  می باشد. با مرکز خدمات دادگر همراه باشید.

پیشنهاد مقاله: هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون چقدر می شود؟

بک لایت (Back light) چیست؟

بک لایت نوری است که از بالای صحنه برای جداسازی موضوع از پس زمینه تابانده می‌شود. بدین روال است که اگر نوری به صفحه تلویزیون تابیده نشود، تصاویر پخش شده بر روی پنل تلویزیون قابل تماشا نیستند. در پشت پنل تلویزیون تعدادی لامپ وجود دارد، وظیفه این لامپ پخش کردن نور به تمام صفحه تلویزیون است. در تلویزیون های سونی LCD که از نور لامپ های فلورسنت استفاده می شد مزایا و معایب هایی داشتند.

حالا تصور کنید اگر تعدادی از لامپ ها دچار آسیب یا سوختگی شده اند باید تعمیر یا تعویض شوند. اگر تصور کنید یکی یا تعدادی از لامپ ها دچار آسیب دیدگی و سوختگی شوند ، در نتیجه امری طبیعی است که نمایش تصویر با اختلال مواجه شده و قسمت هایی و یا تمام تصویر سیاه نمایش داده شود. در ادامه حالت های متفاوتی که ممکن است در نتیجه خرابی بک لایت تلویزیون سونی پدید آید را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بک لایت تلویزیون جزء حساس ترین و گران ترین قطعات تلویزیون است. برای تعمیر بک لایت تلویزیون سونی با مرکز خدمات دادگر تماس بگیرید.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تبریز

پیشنهاد مقاله: بک لایت تلویزیون چیست وهزینه تعمیر آن چقدر است؟



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد، یعنی اینکه صفحه نمایش تلویزیون خاموش است یا تصویر خیلی کمرنگ ، با نور چراغ قابل مشاهده است ولی صدا در حال پخش شدن است. شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشدکه هنگام تماشای تلویزیون، به یک باره تصویر قطع شده و فقط صدا را دریافت می کنید. این مشکل بسیار نارحت کننده است. نکته مهم : تلویزیون شما دچار خرابی بکلایت شده است یعنی به  زبان ساده لامپ های تصویر دچار مشکل شده است.

 این مشکل در اثر استفاده زیاد از تلویزیون رخ می دهد. عوامل زیادی می تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. برای کسب اصلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنم مقاله فوق را مطالعه نمایید. و درباره ی تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد بهترین تصمیم را گرفته و تلویزیون را به دست اهل فن و متخصص بسپارید. پیشنهاد ما مجموعه تخصصی خدمات دادگر برای رفع مشکل تلویزیون شما می باشد.

بک لایت (Back light) چیست؟

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

بک لایت (Back light) نور پس زمینه برای روشن شدن صفحه تلویزیون می باشد. این نور به یک سری لامپ ها تامین می شود. برای تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد به بک لایت اورجینال نیاز دارد. اگر می خواهید خرابی بک لایت تلویزیون را تشخیص دهید. از تصویر شما به طور کامل سیاه شد، از یک چراغ قوه کمک بگیرید و به تلویزیون نزدیک شوید. نور چراغ قوه را به صورت مورب به تلویزیون بتابانید. اگر هاله ای در تصویر دیدید، بک لایت شما خراب شده است و باید تلویزیون تعمیر شود.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

پیشنهاد مقاله: هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی چقدر است؟



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد، یعنی اینکه صفحه نمایش تلویزیون خاموش است یا تصویر خیلی کمرنگ ، با نور چراغ قابل مشاهده است ولی صدا در حال پخش شدن است. شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشدکه هنگام تماشای تلویزیون، به یک باره تصویر قطع شده و فقط صدا را دریافت می کنید. این مشکل بسیار نارحت کننده است. نکته مهم : تلویزیون شما دچار خرابی بکلایت شده است یعنی به  زبان ساده لامپ های تصویر دچار مشکل شده است.

 این مشکل در اثر استفاده زیاد از تلویزیون رخ می دهد. عوامل زیادی می تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. برای کسب اصلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنم مقاله فوق را مطالعه نمایید. و درباره ی تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد بهترین تصمیم را گرفته و تلویزیون را به دست اهل فن و متخصص بسپارید. پیشنهاد ما مجموعه تخصصی خدمات دادگر برای رفع مشکل تلویزیون شما می باشد.

بک لایت (Back light) چیست؟

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

بک لایت (Back light) نور پس زمینه برای روشن شدن صفحه تلویزیون می باشد. این نور به یک سری لامپ ها تامین می شود. برای تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد به بک لایت اورجینال نیاز دارد. اگر می خواهید خرابی بک لایت تلویزیون را تشخیص دهید. از تصویر شما به طور کامل سیاه شد، از یک چراغ قوه کمک بگیرید و به تلویزیون نزدیک شوید. نور چراغ قوه را به صورت مورب به تلویزیون بتابانید. اگر هاله ای در تصویر دیدید، بک لایت شما خراب شده است و باید تلویزیون تعمیر شود.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر تلویزیون ال جی صدا دارد تصویر ندارد در تبریز

پیشنهاد مقاله: هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی چقدر است؟



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی، از جمله خدماتی است که نمایندگی نصب و تعمیر ال جی در حوزه تعمیرات به کاربران ارائه می دهد. اولین کار برای جهت تعمیر، خاموش کردن تلویزیون است و نباید آن را مجدد روشن کنید. اگر این اتفاق برای شما هم افتاد، در اسرع وقت دستگاه را به یکی از مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی تحویل داده شود. بی توجهی به این مسئله باعث بروز ایراد های بیشتری می شود. منظور از آبخوردی پنل تلویزیون در حقیقت نفوذ آب به داخل صفحه است. این اتفاق معمولا به دو علت رخ می دهد.

 علت اولی این است که کودکان هنگام آب بازی کردن، اشتباهی آب را به سمت تلویزیون می زنند. و علت دومی هم این است که در حین تمیز کاری اشتباهی آبپاش به سمت تلویزیون ریخته می شود. در هر دوی این حالت ها تلویزیون دچار آبخوردی شده است و باید تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی انجام شود. برای تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون به یک نماینده معتبر نیاز دارید. پیشنهاد ما مرکز خدمات دادگر است.

پیشنهاد مقاله: تعمیر آبخوردگی پنا تلویزیون تلویزیون و نشانه های آن چیست؟

نشانه های آبخوردگی پنل تلویزیون

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون

  • مشاهده خطوط افقی یا عمودی روی تصویر تلویزیون
  • قطع شدن تصویر
  • مشاهده هاله های سفید رنگ روی تصویر تلویزیون
  • تیره شدن و رفتن بخشی از تصویر در نمایشگر تلویزیون

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر فلش USB تلویزیون ال جی کار آسانی است ولی باید تعمیر آن را یاد گرفت. تمامی فلش ها دارای ایراد های زیادی دارد. البته چیز نگرانی نیست با چند راه حل ساده می توان تعمیر فلش USB تلویزیون ال جی را انجام داد. با ما همراه باشید تا با شناسایی به ایراد های فلش تلویزیون بپردازیم.

چرا تلویزیون ال جی فلش را نمی خواند؟

تمامی فلش ها دارای حافظه کوچکی دارند. که با اتصال انواع دستگاه های دیجیتالی از جمله تلویزیون ها تبادل اطلاعات را تشکیل می دهند. خوانده نشدن فلش در تلویزیون ال جی یکی از بدترین و شایع ترین اتفاق است. که در حین استفاده از تلویزیون های معولی و هوشمند ممکن است این اتفاق برای هر کاربری رخ دهد.

مواردی مانند: صدمه دیدن پورت تلویزیون ال جی، رمزدار بودن فلش، فرمت ناگهانی یو اس بی و… می تواند به خوانده نشدن فلش در تلویزیون LG اشاره کرد. که باید تعمیر فلش USB تلویزیون ال جی انجام شود.

نشانه های خوانده نشدن فلش در تلویزیون ال جی

یکی از دلیلی که فلش در تلویزیون ال جی خوانده نمی شود، فرمت غیر استاندارد USB  است. اگر فرمت فلش غیر از FAT32 باشد احتمال دارد تلویزیون ال جی مموری را تشخیص ندهد. ولی بعضی از تلویزیون های هوشمند قابلیت خواندن انواع مدل های مختلف مموری طراحی شده اند. گاهی هم دیده شدهکه فرمتی مانند: NTFS در هیچ دستگاهی شناسایی نمی شود. مناسب ترین ترین راه در این مشکل، تغییر فرمت فلش است. فقط دقت کنید که قبل از تغییر فرمت حتما در این مورد اطلاعات کسب کنید. اگر در این مورد شک دارید با نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ال جی در تبریز تماس بگیرید. تا برای تعمیر فلش USB تلویزیون ال جی برای شما کمک کنند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

تعمیر فلش USB تلویزیون ال جی در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر پنل تلویزیون ال جی بسیار کار سخت و پر هزینه می باشد. زیرا پنل تلویزیون بخش اصلی و مهم‌ترین قسمت هر تلویزیون ال ای دی  و ال سی دی است. این قطعه یکی از اصلی ترین و پرهزینه ترین قطعات موجود در تلویزیون است. اگر این پنل آسیب ببیند به احتمال 80% این ایراد قابل تعمیر باشد. البته جای نگرانی نیست در اکثر موارد امکان تعمیر پنل وجود دارد. برای تعمیر پنل تلویزیون ال جی به یکی از تعمیکاران تخصص و نمایندگی معتبر نیاز داریم. پیشنهاد ما مرکز خدمات دادگر است. خدمات دادگر یکی از نمایندگی های معتبر استان آذربایجان شرقی است. این نمایندگی بهترین تعمیکاران دوره دیده را دارند. و قطعات اورجینال به تلویزیون قرار می دهند.

پیشنهاد مقاله:خط افتادن روی صفحه تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

علت خرابی پنل تلویزیون ال جی

پنل تلویزیون ال جی یکی از اجزای بسیار حساس و آسیب پذیر است. عواملی متعددی می تواند باعث بروز این مشکل شد عبارتند از:

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی

آب خوردگی: زمانی پنل دچار آبخوردگی می شود که چند قطره آب بر روی تلویزیون بریزد. برای مثال: کودکان در خانه هنگام آب بازی کردن، اشتباهی آب به سمت تلویزیون پرت می شود. یا در حین تمیز کاری اشتباهی آب پاش به سمت تلویزیون ریخته می شود. با ریخته شدن آب فلت ها آسیب می بینند. این آسیب هم باعث می شود که با مرور زمان فلت دچار فرسودگی شود. که تلویزیون دچار آبخوردگی شده است.  و باید تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی انجام شود.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را کلیک کنید:

تعمیر پنل تلویزیون ال جی در تبریز

پیشنهاد مقاله:تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته سبب شده تا بسیاری از کاربران با هزینه قابل توجه آن رو به رو شوند. معمولا هزینه تعمیرات دیجیتال زیاد است. و در برخی موقع ها به هیچ وجه صرف نی کند که برای تعمیر آن هزینه ای بپردازند. تعمیر تلویزیون های پنل شکسته LED و LCD امکان پذیر نیست. هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته برخی از بخش های پنل تلویزیون در مقایسه با  کلی از آن بسیار پایین تر است.

علت شکسته شدن پنل تلویزیون

هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته سبب شده که بسیاری از کاربران با آن مواجه شوند. علت شکستن پنل تلویزیون عبارتنداز:

  • در اثر ضربه یا افتادن تلویزیون
  • آبخوردگی پنل تلویزیون
  • پیکسل سوختگی
  • خطوط عمودی
  • برخی از ایرادات مشاهده می شود که فقط در پنل تلویزیون های LCD و LED ایجاد می شود. تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.

پیشنهاد مقاله:8 خرابی رایج در پنل تلویزیون ال جی و تعمیر آن

هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته

قیمت پنل تلویزیون 32 اینچ

هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته حدود 60 الی 80 درصد است. در سایز 32 اینچ و همچنین اینچ پایین تر این عدد قابل توجه تر به نظر می رسد. به همین دلیل بیشتر نماینده های معتبر تعویض پنل تلویزیون فعالیت کمتری روی آن ها دارند. و به خاطر همین بیشتر کاربران با مقایسه قیمت پنل و قیمت خرید دستگاه از تعویض پنل منصرف می شودند. قیمت پنل در این سایز در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی حدود 2تا 6میلیون تومان است.

قیمت پنل تلویزیون 40 اینچ

شرکت گلدیران (ال جی)، تلویزیون 40 اینچ تا به حال تولید نکرده است. ولی در برند های غیر از ال جی پنل 40 اینچ وجود دارد. قیمت پنل تلویزیون در برند های مختلف حدود 4 تا 8 میلیون تومان است.

قیمت پنل تلویزیون 42 اینچ

بیشتر قطعات مربوط به همین سایز است. بیشتر برند ها مانند: ال جی، سونی و…بیشتر تلویزیون 42 اینچ تولیدد می کنند. قیمت پنل تلویزیون در برند های متفاوت حدود 4 تا 9 میلیون تومان است.

قیمت پنل تلویزیون 48 اینچ

تقریبا بیشتر برند های تلویزیون در این سایز نیز تولید می کنند. قیمت پنل تلویزیون 48 اینچ حدود 6 تا 11 میلیون تومان است.

قیمت پنل تلویزیون 55 اینچ

بیشتر کاربران تلویزیون 55 اینچ خرید می کنند. این سایز در بیشتر نماینده های فروش کم پیداست. قیمت این پنل بین 8 تا 15 میلیون تومان است.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را کلیک کنید:

هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته چقدر است؟



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو یکی از بدترین مشکلات تلویزیون است. نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون اسنوا در تبریز، دارای بهترین و جدیدترین تجهیزات  تعمیر تلویزیون در شهر تبریز است. این نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون دوو در تبریز را انجام می دهد. این تعمیرات تلویزیون از جمله: تعمیر پنل آبخوردگی تلویزیون، تعمیر خطوط افقی و عمودی، تعمیر بک لایت و…

با ما همراه باشید تا مراحل تعمیر و شرایط و امکاناتی که این نمایندگی برای شما عزیزان در شهر تبریز و شهر های اطراف آن فراهم نموده است را بررسی کنیم.

جهت تعمیر خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو، مشاوره، تعمیر و هرگونه سوال با این نمایندگی تماس بگیرید.

بک لایت چیست؟

بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو

منبع نور تلویزیون ها بک لایت نام دارد. دلایل زیادی وجود دارد که بک لایت تلویزیون دچار مشکل شود. بعضی مواقع به دلیل بالا بودن ولتاژ برق خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو می شود. هر وسیله برقی به یک ولتاژ مناسب نیاز دارد، زیرا وقتی ولتاز بسیار بالا باشد دستگاه صدمه می زند. بک لایت های بسیار حساس هستند و اگر ولتاژ برق بسیار بالا باشد. میزان نور به سرعت زیاد شده و باعث خرابی بکلایت تلویزیون می شود. پشت بکلایت ها یک فلز وجود دارد، به نام هیت سینک که وظیفه دارد بک لایت را خنک کند. اگر بین هیت سینک و بکلایت ها فاصله زیاد باشد تلویزیون گرم می شود و این امر سبب خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو می شود.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

علایم خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا و دوو چیست؟

پیشنهاد مقاله: بک لایت تلویزیون چیست و هزینه تعمیر آن چقدر است؟

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

یکی از سوالات پر تکرار که اغلب کاربران بعد از خرید تلویزیون از ما می پرسند. که چگونه می توان گوشی خود را به تلویزیون متصل کرد. ولی پاسخ دادن به این سوال کمی دشوار است. زیرا این سوال مشترک جواب هایی کاملا متفاوت دارد. برخی از روش ها را ی توان در همه گوشی ها و تلویزیون ها استفاده کرد. ولی در برخی دیگر مختص گوشی یا تلویزیون های برند های خاصی هستند. در این مقاله به عنوان آموزش متصل کردن گوشی به تلویزیون با تمامی روش های ممکن مرور خواهیم کرد. اگر به دنبال روش های مفید برای اتصال موبایل به تلویزیون هستید با ما باشید.

پیشنهاد مقاله:ترفندهای اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون

متصل کردن گوشی به تلویزیون با کابل شارژر

متصل کردن گوشی به تلویزیون با کابل شارژر

متصل کردن گوشی به تلویزیون بسیار آسان است و شما برای انجام این کار به هیچ آدابپتور و مبدل نیاز ندارید. ابتدا لازم استدر منو Developer Options (گزینه های توسعه دهنده) را زده. سپس گزینه  ) USB Debugging اشکال زدایی   (USBرا فعال کنید. حال کابل شارژر را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید. پس از انجام این کار در منو Use USB For گزینه File Transfer را انتخاب کنید. تا تلویزیون، گوشی هوشمند شما را شناسایی کند. در اخر مراجعه به تلویزیون می توانید. یکی از گزینه های فیلم، عکس و یا موسیقی فایل های مربوطه در تلویزیون را مشاهده کنید.

برای خواندن ادامه مقاله لینک زیر را فشار دهید:

متصل کردن گوشی به تلویزیون با راه حل های ساده



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

چند راه حل ساده برای تماشای یوتیوب در تلویزیون وجود دارد. طریقه نصب و راه‌اندازی و نصب روی تلویزیون‌های هوشمند است. مسئله دوم استفاده از یوتیوب در تلویزیون برای کاربران ایرانی و مسئله سوم نیز تماشای یوتیوب در تلویزیون و دسترسی به آن روی تلویزیون‎‌های معمولی است.

سوال: اگر تلویزیون معمولی باشد می توان در آن یوتویوب، آپارات، فیلیمو و… تماشا کرد؟

ما تمامی جواب این سوالات را داریم. و برای هر کدام راه حلی گفته شده است. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نصب یوتیوب در تلویزیون های هوشمند

نصب یوتیوب در تلویزیون

تماشای یوتیوب در تلویزیون برای گیمرها استریمر ها و… روی تلویزیون جزو اولویت ها است.

برای نصب یوتویوب در تلویزیون کلا دو حالت وجود دارد:

برنامه یوتیوب در تمامی تلویزیون های هوشمند نصب شده است.

اگر در تلویزیون اپلیکیشن یوتیوب را ندارید:

  1. ابتدا برنامه را به فلش بزنید و مطمئن باشید که هیچ ویروسی ندارد.
  2. حال فلش را به تلویزیون وصل کنید.
  3. فلش را به تلویزیون انتقال دهید.

حالت دوم:

از برنامه هایی آپ استور، گوگل استور، بازار، نت استور و… آن را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید.

 راه اندازی یوتیوب در تلویزیون

 راه اندازی یوتیوب در تلویزیون

  1. ابتدا تلویزیون را به اینترنت متصل کنید. و فیلتر شکن را به تلویزیون متصل کنید.
  2. سپس برنامه یوتیوب را که نصب کرده اید را باز کنید.
  3. حال روی گزینه sign in کلیک کنید.
  4. اطلاعات درخواستی را وارد کنید. و منتظر ارسال کد فعالسازی یکبار مصرف بمانید.
  5. کد فعالسازی را وارد کنید.
  6. در مرحله آخر گزینه allow access را انتخاب کنید.

تمام شد، مراحل راه اندازی یوتیوب روی تلویزیون پیچیده نیست. اگر گام‌ها را درست طی کرده باشید، در این بخش یک تایید ثبت نام به شما نمایش داده خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

تماشای یوتیوب در تلویزیون با چند راه حل ساده

پیشنهاد مقاله: معرفی 15 برنامه کاربردی اندروید تی وی برای تلویزیون‌های هوشمند



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

 تعمیر تلویزیون ال ای دی شکسته در تبریز  می توانید با خدمات دادگر مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تبریز، تماس گرفته و از سرویسکاران ماهر این شرکت کمک بگیرید.

تلویزیون ال ای دی (LED) چیست؟

تعمیر تلویزیون ال ای دی شکسته

لغت ال ای دی (LED) در تعمیر تلویزیون های ال ای دی شکسته به دیودهای ساطع کننده نور اشاره دارد. در این تلویزیون ها از دیودها به جای لامپ های فلورسنت برای جهت تامین منبع نور استفاده می شود.

تلویزیون هایی با ال ای دی کوچکتر، کم مصرف تر و دارای محدوده نوری بیشتر از فلورسنت بوده. و قابلیت تولید رنگ های سیاه و اشباع بیشتری دارند.

بعضی از تلویزیون های ال ای دی در واقع همان تلویزیون های ال سی دی می باشد. اما با نور پس زمینه ال ای دی و در صنعت به عنوان تلویزیون ال ایدی معرفی و به فروش می گذارند. امروز بیشتر تلویزیون ها از شبیه ال ای دی هستند. ال ای دی ها در پشت صفحه تلویزیون و یا در لبه ی صفحه تلویزیون قرار می گیرند. آنها در پس زمینه نوری را ایجاد می‌کنند. که از طریق کریستال های مایع همراه با چند لایه فیلتر عبور نموده و تصویر را ایجاد می کنند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

آموزش تعمیر تلویزیون ال ای دی شکسته



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون سام  برای انواع مدل های تلویزیون سام در خدمات دادگر انجام می پذیرد. برای انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED، Smart و پلاسما سامسونگ ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش، تصویر، صدا، برد، یا بخش های دیگر به وجود بیاید که نیازمند تعمیر تلویزیون سامسونگ باشید. خدمات دادگر با در اختیار داشتن متخصصان فنی مجرب و با تجربه، توانایی رفع مشکلات شما در زمینه تعمیر تلویزیون را دارد.
کارشناسان و متخصصان خدمات دادگر ضمن ارائه مشاوره های فنی، ارزیابی هزینه، نیاز یا عدم نیاز به تبدیل قطعه، مدت زمان لازم برای تعمیر تلویزیون را برای مشتری مشخص می کنند. تمام تلاش ما در خدمات دادگر این است که دلیل اصلی خرابی تلویزیون را مشخص کرده و آن را رفع نمائیم تا دوباره باعث خرابی تلویزیون نشود.

تعمیر تلویزیون سام در تبریز

مرکز خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز (خدمات دادگر) با مجوز رسمی و به عنوان تنها مرکز و نماینده انحصاری تعمیر تلویزیون سام در تبریز می باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این مرکز مجموعه ای تخصصی می باشد که در راستای ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون سام فعالیت حرفه ای دارد.
مرکز تعمیر تلویزیون سام در تبریز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تعمیر تلویزیون های سام و کاهش هزینه‌های حمل و نقل اقدام به ارائه سرویس حمل تلویزیون معیوب در سطح شهر تبریز نموده است.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون سام در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون جی پلاس برای انواع مدل های تلویزیون جی پلاس در خدمات دادگرانجام می پذیرد. برای انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED، Smart و پلاسما سامسونگ ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش، تصویر، صدا، برد، یا بخش های دیگر به وجود بیاید که نیازمند تعمیر تلویزیون سامسونگ باشید. خدمات دادگربا در اختیار داشتن متخصصان فنی مجرب و با تجربه، توانایی رفع مشکلات شما در زمینه تعمیر تلویزیون را دارد.
کارشناسان و متخصصان خدمات دادگر ضمن ارائه مشاوره های فنی، ارزیابی هزینه، نیاز یا عدم نیاز به تبدیل قطعه، مدت زمان لازم برای تعمیر تلویزیون را برای مشتری مشخص می کنند. تمام تلاش ما در خدمات دادگراین است که دلیل اصلی خرابی تلویزیون را مشخص کرده و آن را رفع نمائیم تا دوباره باعث خرابی تلویزیون نشود.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در تبریز

مرکز خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز (خدمات دادگر) با مجوز رسمی و به عنوان تنها مرکز و نماینده انحصاری تعمیر تلویزیون جی پلاس در تبریز می باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این مرکز مجموعه ای تخصصی می باشد که در راستای ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون جی پلاس فعالیت حرفه ای دارد.
مرکز تعمیر تلویزیون جی پلاس در تبریز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تعمیر تلویزیون های جی پلاس و کاهش هزینه‌های حمل و نقل اقدام به ارائه سرویس حمل تلویزیون معیوب در سطح شهر تبریز نموده است.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در محل

تلویزیون جی پلاس یکی از برندهای معتبر و پرفروش در کشور محسوب می شود که مدل های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران زیادی دارد. به دلایل مختلفی ممکن است اشکالات یا خرابی هایی در تلویزیون های جی پلاس به وجود بیاید که در این صورت حتما باید از خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس استفاده کنید.
خدمات دادگربه پشتوانه متخصصان با تجربه و کارآمد خود خدمات تعمیر تلویزیون در محل را برای مشتریان خود ارائه می نماید. اگر نگران جابجا کردن تلویزیون برای انتقال به تعمیرگاه و ضربه خوردن آن در حین جابجایی هستید، یا در صورتی که خرابی تلویزیون در حدی نباشد که نیازمند انتقال به مرکز تعمیرات باشد، خدمات دادگرپس از هماهنگی با مشتری، با اعزام سرویس کار تعمیر تلویزیون به محل، کار تعمیر تلویزیون جی پلاس را در منزل به انجام می رساند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون جی پلاس در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیرات تلویزیون ال جی در تبریز یکی از خدمات عمده و اصلی مرکز خدمات دادگر محسوب می شود. این مرکز به عنوان تنها نماینده رسمی و دارای مجوز تعمیرات تلویزیون ال جی تبریز، خدمات تعمیر تلویزیون را برای انواع مدل های تلویزیون ال جی، به دو صورت تعمیر در منزل و تعمیر در کارگاه های مرکز ارائه می نماید. این تعمیرات به صورت تخصصی و برای انواع خرابی های رایج در تلویزیون ال جی توسط پرسنل متخصص و باتجربه مرکز خدمات دادگر ارائه می شود.

چنانچه تلویزیون ال جی شما به هر دلیلی دچار خرابی و مشکلاتی گردد، اقدام برای تعمیر اولین کاری است که به آن فکر می کنید. البته ممکن است در وهله اول این طور به نظر بیاید که می توانید از عهده تعمیر تلویزیون خود بربیایید و نیازی به درخواست تعمیر تلویزیون از یک مرکز متخصص ندارید، اما توصیه می کنیم پیش از آنکه بخواهید بخت خود را بیازمایید و اوضاع را بدتر از آنی که هست بکنید، از یک مرکز معتبر و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون در تبریز درخواست کمک بکنید. چرا که تعمیرات تلویزیون ال جی در منزل توسط خودتان کاری اصولی نیست و ممکن است مجبور به تعویض قطعات گران قیمت و مهم آن و یا حتی تعویض کل تلویزیون ال جی شوید.

پیدا کردن مرکز تخصصی ماهر و کاربلد برای تعمیرات تلویزیون ال جی در تبریز کار آسانی نیست زیرا برخی از تعمیرکاران به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و پیشرفته آشنایی ندارند و یا قادر به تعمیرات تخصصی برندهای مختلف نیستند.

یکی از پرطرفدارترین خدماتی که در مرکز تخصصی تعمیرات ال جی در تبریز (مرکز خدمات دادگر)  ارائه می شود، تعمیر تلویزیون در محل است. بنابراین اگر برای انجام تعمیرات تلویزیون ال جی در تبریز نیاز به تعمیرکاران ماهر و متخصص داشتید با مرکز خدمات دادگر تماس گرفته تا متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

تعمیرات تلویزیون ال جی در تبریز چگونه انجام می شود؟



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون تی سی ال در تبریز توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی مجاز خدمات دادگر صورت می گیرد. ما به عنوان نمایندگی رسمی مادیران در تبریز، تلویزیون TCL شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد.

اگر تلویزیون LCD و LED تی سی ال شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد در هر نقطه از تبریز و حومه که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی تلویزیون تی سی ال خدمات دادگر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

TCL از برندهای چینی نوع ظهور در بازار لوزام خانگی ایران و جهان است. برند تی سی ال با این که تولید کشور چین است اما از برندهای خوب این کشور است که در زمینه تولید لوزام خانگی به خصوص تلویزیون در بازار ایران بسیار خوب کار کرده است.

این برند همه نوع لوازم خانگی تولید می کند اما محصولات صوتی و تصویری آن به ویژه تلویزیون، بیشتر به دل ایرانیان نشسته و توجه آنان را جلب کرده است. با توجه به فروش خوب تلویزیون تی سی ال در بازار ایران، به نظر می رسد کیفیت ساخت این محسوب رضایت مشتریان را جلب کرده است. اما باید گفت هر محصولی هر چقدر هم خوب و باکیفیت باشد، یک روز خراب می شود و برندهای خوب سامسونگ، سونی و ال جی نیز ار این قضیه مستثنا نیستند.

چه زمانی برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در تبریز اقدام کنیم؟

زمانی نیاز به تعمیرات تلویزیون تی سی ال دارید که یکی از مشکلات زیر را در دستگاه تان مشاهده کنید.

– روشن نشدن تلویزیون تی سی ال

– تلویزیون TCL تصویر ندارد

– صدای تلویزیون TCL قطع شده است

– تلویزیون تی سی ال ناگهان خاموش می شود

– چشمک زدن چراغ پاور

– رنگ ها در تلویزیون تی سی ال به هم ریخته است

– پنل ال سی دی تلویزیون شکسته است

– خط عمودی و افقی در تصویر دیده می شود

– قطع و وصلی تصویر در حال کار تلویزیون مشاهده می شود

– ایراد در منبع تغذیه تلویزیون

– دکمه های لمسی کار نمی کنند

– صفحه نمایش شکسته است

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون تی سی ال در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز برای انواع ایرادها و خرابی های رایج در این برند تلویزیون، در کارگاه های مجهز و توسط پرسنل متخصص خدمات دادگر انجام می شود. تعمیرات این برند برای تمام مدل های این تلویزیون اعم از LCD، LED، OLED و QLED در خدمات دادگر که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز فعالیت می کند با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد.

دادگر سرویس در زمینه عیب یابی و تعمیرات انواع برندهای تلویزیون از جمله برند ایکس ویژن بر اساس روش های جدید و تکنولوژی های پیشرفته، در تبریز فعالیت می نماید. گروه تخصصی دادگر با راه اندازی خدمات سرویس در محل این امکان را فراهم کرده تا ارائه خدمات به تمامی شهروندان تبریز و حومه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت میسر گردد.

چه موقع برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز اقدام کنیم؟

مانند دیگر تلویزیون ها، در تلویزیون های ایکس ویژن نیز یکسری ایرادها بروز می کنند که بعضی از آنها در تمام مدل های مشترک و برخی هم مختص یک مدل خاص است. در این مورد نیز زمانی نیاز به تعمیر تلویزیون در تبریز دارید که برای تلویزیون ایکس ویژن شما یکی از مشکلات زیر در رخ داده باشد. به طور کلی ایرادهای رایج در تلویزیون های ایکس ویژن هم مانند سایر برندهای تلویزیون به صورت زیر است:

– تلویزیون روشن نمی شود

– تلویزیون تصویر ندارد

– صدای تلویزیون قطع شده

– تلویزیون ناگهان خاموش می شود

– چراغ پاور چشمک می زند

– رنگ ها در تلویزیون به هم ریخته است

– پنل ال سی دی شکسته است

– خط عمودی و افقی در تصویر دیده می شود

– قطع و وصلی تصویر در حال کار مشاهده می شود

– در منبع تغذیه ایراد بروز می کند

– دکمه های لمسی کار نمی کنند

– صفحه نمایش شکسته است

سرویس و تعمیر تلویزیون Xvision در تبریز و در نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز رسمی خدمات دادگر، توسط پرسنل متخصص، حرفه ای و با تجربه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

توجه! عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن حتما باید توسط متخصصین در نمایندگی مجاز و رسمی خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا دستگاه دچار آسیب احتمالی نشده و از گارانتی خارج نشود.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ایکس ویژن در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

پیدا کردن نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز برای دارندگان این برند ایرانی که تلویزیون شان دچار ایراد و خرابی شده یک موضوع حساس و بااهمیت است. تلویزیون اسنوا با وجود این که بسیار باکیفیت و بادوام بسیار بالا ساخته می شود، با وجود این ممکن است این تلویزیون هم مانند سایر تلویزیون ها دچار ایراد و خرابی شود. در این صورت لزوم مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز با هدف انجام تعمیر تلویزیون در تبریز ضرورت پیدا می کند.

اگر چه اسنوا یک برند داخلی است ولی هیچ دست کمی از برندهای خارجی ندارد. در واقع به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب این تلویزیون است که با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان مواجه شده است. البته اسنوا توانسته است به سلیقه بازار نیز توجه کرده و انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED،  QLED و پلاسما را در اندازه های مختلف تولید کند.

برای  تعمیر تلویزیون در تبریز ضرورت پیدا می کند.

تردیدی نیست هنگامی که خرابی تلویزیون اسنوا گریبان شما را می گیرد، برای انجام تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز، نمایندگی اصلی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز تنها جای قابل اطمینان برای مراجعه و سپردن کار به دست آنها است. نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز به عنوان یک تعمیرکار تلویزیون در تبریز، توانایی و تخصص لازم برای ارائه خدمات به شما را دارد. بنابراین از سپردن تلویزیون خود به افراد کم تجربه، ناشناس، غیر متخصص و افرادی که به صورت انفرادی و با عنوان نماینده تعمیر تلویزیون کار می کنند جدا خودداری نمایید.

کدام ایرادها در تلویزیون اسنوا بیشتر بروز می کند؟

اگر چه اسنوا یک برند داخلی است ولی هیچ دست کمی از برندهای خارجی ندارد. در واقع به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب این تلویزیون است که با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان مواجه شده است. البته اسنوا توانسته است به سلیقه بازار نیز توجه کرده و انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED،  QLED و پلاسما را در اندازه های مختلف تولید کند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز چه خدماتی را ارائه می کند؟

پیشنهاد مطالعه: به کدام تعمیر کار تلویزیون در تبریز اعتماد کنیم؟

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

با توجه درخواست هایی که برای تعمیر تلویزیون دوو در تبریز به صورت روزانه و مرتب به خدمات دادگر می رسید، این مرکز تصمیم گرفت که در کنار دیگر خدمات خود، نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در تبریز را نیز اخذ و به خدمات خود بیافزاید. این خدمت نیز مانند سایر خدمات ما، به صورت حضوری و یا سرویس در محل، قابل انجام است.

نصب و تعمیر تلویزیون دوو در نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون دوو در تبریز (خدمات دادگر) همه خرابی ها و مشکلات به وجود آمده در انواع مدل های مختلف تلویزیون دوو را شامل می شود. ارائه مشاوره های فنی و تخصصی برای شهروندان تبریز و حومه برای کاربران این تلویزیون در این مرکز انجام شده و پس از آن نسبت به عیب یابی و رفع عیوب به وجود آمده در دستگاه اقدام می گردد.

فرایند خدمات در خدمات دادگر

1- درخواست تعمیر تلویزیون از طرف مشتری به صورت حضوری یا ثبت از طرق وب سایت دادگر

2- عیب یابی تخصصی

3- ارائه مشاوره فنی و تخصصی تلفنی یا حضوری

4- اعلام هزینه تعمیر تلویزیون

5- انجام تعمیرات تلویزیون

6- اعزام سرویس کار برای تعمیر تلویزیون در منزل در صورت درخواست مشتری

7- تست و تحویل تلویزیون به مشتری

اگر چه عوامل مختلفی مانند ضربه، شکستگی، فشار، نوسان های جریان برق یا مشکلات سیستمی و عملکردی باعث بروز خرابی در تلویزیون می شوند، با این حال ما در خدمات دادگر می توانیم انواع ایرادها و خرابی های تلویزیون های دوو را هم مثل سایر برندها عیب یابی و تعمیر نمائیم.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون دوو در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز یکی از خدمات جدید خدمات دادگر است. از آنجا که برند اسنوا با استقبال خوبی در بازار ایران به ویژه شهروندان تبریز و حومه روبرو شده است، خدمات دادگر در پاسخ به نیاز کاربران و خریداران این برند ایرانی، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز را برای عموم شهروندان تبریز و حومه ارائه می نماید. این خدمات به صورت حضوری و سرویس در محل (تعمیر تلویزیون در منزل تبریز) قابل ارائه است.

از نظر خدمات دادگر که به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز هم شناخته می شود، کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان تلویزیون اسنوا در تبریز، هیج تفاوتی با کاربران و مشتریان برندهای خارجی ندارد. ما در نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز می کوشیم که همواره ضمن ارائه مشاوره های فنی و تخصصی لازم و رایگان، بهترین خدمات را با کیفیتی مطلوب برای همه مشتریان عزیز تبریز و حومه ارائه کنیم.

کاربران تلویزیون و به ویژه تلویزیون های اسنوا باید این نکته را در نظر داشته باشند که، تلویزیون هیچ گاه خود به خود خراب نمی شود و اگر دچار خرابی و مشکلاتی شد، خود به خود نیز درست نمی شود. بنابراین باید هنگام مشاهده کوچک ترین نقص یا ایراد در سیستم از نظر عملکردی و … بلافاصله با نمایندگی اصلی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز (خدمات دادگر) تماس گرفته و مشکل را با متخصصان فنی آن در میان بگذارید و طبق راهنمایی های آنها عمل کنید.

خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز در خدمات دادگر همه مدل های تولیدی برند اسنوا اعم از تلویزیون های LED، LCD، OLED، QLED و D3 را شامل می شود. همان طور که می دانید عوامل مختلفی می توانند باعث بروز خرابی و مشکل در تلویزیون ها گردند. عواملی مانند نوسان های جریان برق، شکستگی، ضربه، تنش های حرارتی و … از جمله عوامل محیطی هستند که می توانند باعث بروز مشکل در تلویزیون اسنوا شوند.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون اسنوا در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون سامسونگ برای انواع مدل های تلویزیون سامسونگ در خدمات دادگر انجام می پذیرد. برای انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED، Smart و پلاسما سامسونگ ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش، تصویر، صدا، برد، یا بخش های دیگر به وجود بیاید که نیازمند تعمیر تلویزیون سامسونگ باشید. خدمات دادگر با در اختیار داشتن متخصصان فنی مجرب و با تجربه، توانایی رفع مشکلات شما در زمینه تعمیر تلویزیون را دارد.
کارشناسان و متخصصان خدمات دادگر ضمن ارائه مشاوره های فنی، ارزیابی هزینه، نیاز یا عدم نیاز به تبدیل قطعه، مدت زمان لازم برای تعمیر تلویزیون را برای مشتری مشخص می کنند. تمام تلاش ما در خدمات دادگر این است که دلیل اصلی خرابی تلویزیون را مشخص کرده و آن را رفع نمائیم تا دوباره باعث خرابی تلویزیون نشود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

مرکز خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز (خدمات دادگر) با مجوز رسمی و به عنوان تنها مرکز و نماینده انحصاری تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز می باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این مرکز مجموعه ای تخصصی می باشد که در راستای ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ فعالیت حرفه ای دارد.
مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تعمیر تلویزیون های سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل اقدام به ارائه سرویس حمل تلویزیون معیوب در سطح شهر تبریز نموده است.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون سامسونگ در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون سونی در تبریز

تعمیر تلویزیون سونی در تبریز یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در خدمات دادگر است که با بهره ‌مندی از حضور متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار انجام می‌پذیرد. کارشناسانی که به تعمیر تلویزیون سونی در تبریز اقدام می کنند بایستی به تفاوت‌ های ساختاری و فنی این دستگاه آگاه بوده و ترفندهای متفاوتی جهت تعمیر هر یک از مدل های تلویزیون سونی برگزینند.
با توجه به تفاوت ساختاری تلویزیون های سونی، روش‌های تعمیر اتخاذ شده برای هر یک از آن‌ ها نیز بایستی متفاوت بوده و با در نظر داشتن تنوع در ویژگی‌ های سخت افزاری و نرم افزاری آن‌ ها انتخاب و اعمال گردند.
اگر شما نیز دارنده یکی تلویزیون های سونی هستید و دستگاه شما دچار ضعف در عملکرد و اختلال گشته است می توانید با حضور در خدمات دادگر و مراجعه به قسمت نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون سونی در تبریز، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت کنید. خدمات دادگر تیمی از برگزیده ترین و خبره ترین مهندسان حوزه تعمیر تلویزیون سونی را جهت ارائه خدمات مرتبط با تعمیر به همکاری فراخوانده است تا با ارائه بهترین کیفیت آنچه را که شایسته شأن کاربران سونی است به آنها ارئه کنند.
تعمیر تلویزیون سونی در تبریز به دلیل قیمت نسبتاً بالای این تجهیزات و ظرافت ساختار و اجزا آن، به متخصصانی که به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی داشته باشند نیازمند است تا بتوانند در بررسی‌ های اولیه ضمن عیب ‌یابی صحیح، عملیات و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تلویزیون را تشخیص دهند.
تعمیرات تلویزیون سونی در خدمات دادگر به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزارآلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

بخوانید: خرابی تلویزیون سونی و عیوب متداول تلویزیون های سونی

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون سونی در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز یکی از خدمات خدمات دادگر می باشد که برای انواع تلویزیون های ساخت ال جی صورت می گیرد. متخصصان تعمیرات خدمات دادگر قبل از هر کاری، اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند تا امکان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم شود. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون در تبریز بعضی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق الذکر شامل موارد زیر می باشد:
پاسخگویی به تمام پرسش های مشتریان
مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون
روش تعمیر تلویزیون
ارزیابی هزینه تعمیر
نیاز یا عدم نیاز به تبدیل قطعات
در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون خواهند کرد و تمام تلاش این مجموعه آن است که دلیلی که باعث خرابی تلویزیون شده است برطرف شود که موجب خرابی دوباره نشود. و به شما اطمینان داده می ‌شود که تمامی قطعات تعویضی اصل ‌باشند.

تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز یکی از خدمات خدمات دادگر می باشد که برای انواع تلویزیون های ساخت ال جی صورت می گیرد. متخصصان تعمیرات خدمات دادگر قبل از هر کاری، اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند تا امکان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم شود. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون در تبریز بعضی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق الذکر شامل موارد زیر می باشد:
پاسخگویی به تمام پرسش های مشتریان
مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون
روش تعمیر تلویزیون
ارزیابی هزینه تعمیر
نیاز یا عدم نیاز به تبدیل قطعات
در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون خواهند کرد و تمام تلاش این مجموعه آن است که دلیلی که باعث خرابی تلویزیون شده است برطرف شود که موجب خرابی دوباره نشود. و به شما اطمینان داده می ‌شود که تمامی قطعات تعویضی اصل ‌باشند.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی در تبریز

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی خدمات دادگر با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون ال جی می باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می باشد که در راستای رفاه حال مشتریان ایجاد شده است.
یکی از متداول ترین مشکلاتی که در تلویزیون های ال سی دی ال جی به وجود می آید ایراد رنگ تصویر است. این ایراد به شکل های متفاوتی دیده می شود؛ مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش (حالت رنگین کمانی)، به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در ال سی دی، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر و یا هر شکلی که کیفیت نمایش تصویر از بین می برد.
رفع این اشکال خیلی پیچیده است و ممکن است به خاطر ایراد بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتر و یا برد کنترلر باشد.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ال جی در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

پیدا کردن نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز هنگامی که دستگاه تلویزیون به مشکل برخورد کرده و یا عیب پیدا کرده کار ساده ای نیست. بسیاری از کسانی که از انواع مختلف تلویزیون در مدل ها و برندهای گوناگون استفاده می کنند، با مشکلات و خرابی هایی در دستگاه خود مواجه شده اند که نیازمند تعمیر تلویزیون بوده است. مشکلات و عیوب متعددی در دستگاه تلویزیون ممکن است بروز کند که هر کدام علل خاص خودش را دارند.
تلویزیون امروزه به یکی از محبوب ترین لوازم سرگرمی برای خانواده ها تبدیل شده است و هر یک از اعضای خانواده به فراخور سن و سال، سلیقه و علاقه ای که دارند، ساعاتی را پای برنامه های تلویزیون سپری می کنند.
بسیار زجرآور و ملال انگیز خواهد بود اگر برای چنین دستگاهی که لحظاتی شاد، هیجان انگیز و مفرح برای خانواده ها رقم می زند، اتفاقی رخ بدهد و این جعبه جادویی از کار بیافتد. از توقف زمان و مکان برای شما که بگذریم، اولین فکری که به ذهن خطور می کند، اقدام برای تعمیر آن است.
توصیه می کنیم در چنین مواقعی قبل از اینکه نقش پدر یا مادر قهرمان را برای خانواده بازی بکنید و اوضاع را بدتر از چیزی که هست بکنید، با نمایندگی تعمیر تلویزیون در شهر خود تماس بگیرید.
یک تلویزیون به علل گوناگونی نیاز به تعمیر پیدا می کند. در اینجا به برخی از خرابی های رایج در تلویزیون ها اشاره می کنیم.

برخی مشکلات احتمالی تلویزیون ها

– مشکل در نمایش رنگ تصاویر
– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار به هنگام تمیز کردن
– نداشتن تصویر
– نداشتن صدا و تصویر
– قطع و وصل شدن تصویر پس از مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه
– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
– خاموش و روشن شدن خودکار و ناگهانی
– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
– تلویزیون دیر روشن می شود یا روشن نمی شود.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

چطور نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز پیدا کنیم؟

بخوانید: تعمیر تلویزیون در منزل، کجا و چگونه انجام می شود؟



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

پیدا کردن نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز هنگامی که دستگاه تلویزیون به مشکل برخورد کرده و یا عیب پیدا کرده کار ساده ای نیست. بسیاری از کسانی که از انواع مختلف تلویزیون در مدل ها و برندهای گوناگون استفاده می کنند، با مشکلات و خرابی هایی در دستگاه خود مواجه شده اند که نیازمند تعمیر تلویزیون بوده است. مشکلات و عیوب متعددی در دستگاه تلویزیون ممکن است بروز کند که هر کدام علل خاص خودش را دارند.
تلویزیون امروزه به یکی از محبوب ترین لوازم سرگرمی برای خانواده ها تبدیل شده است و هر یک از اعضای خانواده به فراخور سن و سال، سلیقه و علاقه ای که دارند، ساعاتی را پای برنامه های تلویزیون سپری می کنند.
بسیار زجرآور و ملال انگیز خواهد بود اگر برای چنین دستگاهی که لحظاتی شاد، هیجان انگیز و مفرح برای خانواده ها رقم می زند، اتفاقی رخ بدهد و این جعبه جادویی از کار بیافتد. از توقف زمان و مکان برای شما که بگذریم، اولین فکری که به ذهن خطور می کند، اقدام برای تعمیر آن است.
توصیه می کنیم در چنین مواقعی قبل از اینکه نقش پدر یا مادر قهرمان را برای خانواده بازی بکنید و اوضاع را بدتر از چیزی که هست بکنید، با نمایندگی تعمیر تلویزیون در شهر خود تماس بگیرید.
یک تلویزیون به علل گوناگونی نیاز به تعمیر پیدا می کند. در اینجا به برخی از خرابی های رایج در تلویزیون ها اشاره می کنیم.

برخی مشکلات احتمالی تلویزیون ها

– مشکل در نمایش رنگ تصاویر
– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار به هنگام تمیز کردن
– نداشتن تصویر
– نداشتن صدا و تصویر
– قطع و وصل شدن تصویر پس از مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه
– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
– خاموش و روشن شدن خودکار و ناگهانی
– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
– تلویزیون دیر روشن می شود یا روشن نمی شود.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را کلیک کنید:

چطور نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز پیدا کنیم؟

بخوانید: تعمیر تلویزیون در منزل، کجا و چگونه انجام می شود؟



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تعمیر تلویزیون در تبریز و رفع اختلال ها و خرابی های ایجاد شده در انواع برندهای مختلف تلویزیون، اگر چه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمیر تلویزیون تبریز است، اما با توجه به دانش و تجربه تیم تخصصی مرکز خدمات دادگر، انجام کلیه خدمات تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاران با تجربه گروه تخصصی دادگر، در زمینه تعمیر تلویزیون، مطمئنا توسط کارشناسانی انجام می گیرد که ضمن آشنایی با تکنولوژی تلویزیون های جدید، دانش فنی مورد نیاز را برای انجام تعمیر تلویزیون تبریز کسب کرده اند.

مرکز خدمات دادگر به عنوان تنها نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون برندهای معتبر سامسونگ، سونی، ال جی و پاناسونیک در تبریز است که خدمات تعمیر تلویزیون را برای شهروندان محترم تبریز و حومه ارائه می نماید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی در تبریز از جمله خدماتی است که علاوه بر تعمیر تلویزیون OLED, LCD و پلاسما، در مرکز خدمات دادگر برای مشتریان ارجمند ارائه می گردد.

برای خواندن مطالب ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

تعمیر تلویزیون در تبریز

بخوانید: نمایندگی خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلما دادگر

تلویزیون تی سی ال یک تلویزون هوشمند تنها داشتن به فیلم و شبکه های مختلف محدود نمی شود. یک مانیتور عظیم برای اجرای طیف گسترده ای از برنامه های اینترنتی از طریق اتصال به مودم می باشد. و همچنین صفحه نمایش بزرگ تر برای موبایل و کامپیوتر و یا لپتاپ هم محسوب می شود.

اینکه بخواهید چگونه از این تلویزیون های شگفت انگیز استفاده کنید به خواسته خودتان بستگی دارد. این روزها، برندهای سازنده تلویزیون برای رقابت بیشتر با سایرین و همینطور عقب نماندن. از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا قابلیت‌های بیشتری را در محصولات خود می‌گنجانند. یکی از این قابلیت‌ها امکان نصب برنامه‌های مختلف بر روی تلویزیون است. با خدمات دادگر همراه باشید تا شما را با نحوه نصب برنامه روی تلویزیون تی سی ال بیشتر آشنا کنیم.

نصب برنامه روی تلویزیون تی سی ال با این مدل ها:

43S6500/6510

55/65C715-50/55P615/725-50/55/65P8SA-55P8M

  1. دانلود مستقیم از طریق مرورگر

ابتدا دکمه Home که بر روی کنترل می باشد را زده ووارد قسمت هوشمند تلویزیون تی سی ال شوید. حال در مرورگر برنامه مورد نیاز خود را نوشته و آن را جست و جو، سپس دانلود کنید. فایل دانلودشده را در صفحه اصلی در قسمت رسانه، در مسیر حافظه داخلی، پوشه دانلود ذخیره می شود. حال وارد آن قسمت می شوید و برنامه را کلیک کرده و برنامه را نصب می کنید.

برای خواندن ادامه مطالب لینک زیر را فشار دهید:

چگونه روی تلویزیون تی سی ال برنامه و بازی نصب کنیم؟

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1403 | نظرات ()